NAUJIENOS

BRUCH BOARDS BURLENČIŲ IR FLIGHT SAILS BURIŲ TESTAI

Maniau, kad Tenerifės stiprioji vieta yra klimatas, vėjas ir bangos. Čia beveik visada +23. Bet yra ir kitų puikių dalykų – daržovės, vaisiai, saulė. Vienas dalykas, kurio į pilvą neįdėsi išsiskiria labai stipriai. Tai kvepalų reklamos per TV. Jos užima daugiausiai laiko. Jos kuria žavią salos atmosferą. Lietuvoje įsijungęs TV esi , atsiprašant, užp*zdinamas buitimi, buroko, bulvės ir skalbimo miltelių kainų muštynėmis tarp prekybos tinklų. Čia per TV gauni estetikos dozę. Grožis veža 🙂 Saloje dėl mokesčių kvepalai yra pigiausi Europoje, turistai juos perka ir vežasi.

Apie lentas. Paskutinius metus buriavau Stubby 88l burlente. Puikus daiktas Baltijos sąlygoms. Pirmas išglisuoja, labai gerai kyla į vėją, išlaiko greitį ant lėkštų bangų raižymo metu.  Nemaniau, kad rasiu geriau, bet išbandžiau ir patiko. Atradau išskirtinai funkcionalius ir gražius daiktus.

BRUCH BOARDS bandymų savitė. Lentas ir bures galima išbandyti TWS burlenčių nuomos taške ir

BRUCH BOARDS bandymų savaitė. Lentas ir bures visada galima išbandyti TWS burlenčių nuomos taške. Mes buriavome prie molo ir Cabezo pliaže.

Pernai kūrė ir testavo, o šiais metais BRUCH BOARDS paleidžia burlenčių gamybą.Profesionalus burlentininkas Daniel Bruch burlenčių pramonėje dirba jau daugiau nei dešimtmetį.  Yra bendradarbiavęs su Patrick Diethelm, kūręs wave burlentes STARBOARD brandui. Įkvėpimo semiasi iš banglenčių, kur formų ir idėjų įvairovė gerokai didesnė nei burlentėse. Jo lentų grafinis dizainas taip pat primena klasikines banglentes – švarus, neperkrautas popsiuko elementais.
Lentos pagamintos sąžiningai. Naudojami kompaktiškesni, lengvi US boksai. Įkirtus peleką į akmenį lenta ir boksai lieka sveiki, pelekas išsineria per varžtą ir lieka bokse.

Lentos

Galima buvo išbandyti tris modelius – Madness, Stoked ir Happy. Happy čia neparodyta, ji skirta lengviems vėjams ir prastoms bangoms, iš nekokios dienos padaro laimingą. Kompaktiška, kiek platesnė lenta. Happy suteiktų džiaugsmo tiems, kurie naudoja freestyle lentas kaip lengvo vėjo alternatyvą jūroje arba lygiame vandenyje.

Pelekų išdėstymas kiek kitoks. Pelekai LSD G10, minkšti ir ploni, iš pirmo žvilgsnio atrodo didoki, bet vandenyje jie daro stebuklus.
Išbandžiau du modelius – Madness ir Stoked. Madness – radikali, Stoked – realaus pasaulio. Stoked lekia iškart. Glisuoja lengvai, viską daro lengvai. Į vėją pjauna nerealiai.
Madness reikalauja truputį daugiau tikslumo ir pilnai sublizga ant statesnių bangų. Greitis, išglisavimas, pjovimasis į vėją labai geras, neįsivaizdavau, kad bangoms skirtos lentos taip gali. Visas lentos grožis atsiskleidė ne iškart. Pradžioje ji plaukė kaip normali lenta. Paskui Daniel paslinko stiebo pėdą 1 cm atgal. Žvėris atsibudo 🙂 Skirtumas dėl tokio nežymaus pokyčio reguliavime sunkiai suvokiamas. Kiek turėjau naujų lentų, beveik kiekvienai tekdavo skirti bent tris dienas pelekų ir stiebo pozicijos sureguliavimui. Šventosios pliažas smėlinis, reguliuoti patogu. Diena prabėgdavo su atsuktuvu rankose – išplaukimas-užkirtimas-krantas-atsuktuvas-išplaukimas-užkirtimas- krantas-atsuktuvas ……  Čia viskas buvo sustatyta taip kaip reikia.

Madness burlentės šonai gana lygiagretūs, uodega "pin" formos skirta radikaliems posūkiams. Pelekai išdėstyti labai kompaktiškai.

Madness burlentės šonai gana lygiagretūs, uodega “pin” formos skirta radikaliems posūkiams. Pelekai išdėstyti labai kompaktiškai (nuotrauka tws-windsurfing.com)

Lenta turi pakankamai lygiagrečius šonus, didžioji dalis tūrio yra priekyje, o galas liesesnis, todėl nurimus vėjui lenta elgiasi kaip 90 litrų, o raižant bangas kaip 80 litrų. Lygiagretūs šonai duoda greitį. Pelekų rinkinys ir išdėstymas leidžia lentai kilti į vėją neįtikėtinu aštrumu.

FLIGHT SAILS burė turi daug galios, gana pilną profilį, viršuje atsidaro labai nežymiai.

FLIGHT SAILS burė turi daug galios, gana pilną profilį, viršuje atsidaro labai nežymiai, dirba visas burės plotas.

Bandydamas lentas naudojau FLIGHT sails 5,2 burę. Pats brandas ir atsirado čia, šiame pliaže. Kūrėjai yra ne tik kieti burlentininkai, bet taip pat turi lenktyninių kreiserinių jachtų burių gamybos patirties. Teko matyti kaip testuojamos naujos medžiagos burėse. Keistos tokios, panašios į veltinį, šiurkščiu kaip švitrinis paviršiumi, sako, neužmušamos, nekeičiančios geometrijos:) Burėse naudojamos kiek kitokios medžiagos nei įprasta, atsparios UV, nėra monofilmo. Lengvesnės, tvirtesnės, atatampos anglinės. Stiebo kišenė tvirtesnė, nepažeidžiama sulūžus stiebui. Burės labai išbaigtos, aukščiausios kokybės, detalės nepriekaištingos, gaminamos Šri Lankoje, Ezzy fabrike, kur didieji brandai gamina savo bures. Gana tolerantiškos stiebo linkimo kreivei. Naudojami constant curve stiebai.

Burės patiko. Labai galingos, švelnaus elgesio, labai plataus diapazono. Visų brandų naujos burės labai draugškos, puikia veikia, puikiai kontroliuojamos gūsių metu. Kaip ir sunku norėti kažko daugiau, bet, pasirodo, yra savybių derinių kurie smagiai plaukia.
Atsivešiu į Šventąją.

Gintas Lapėnas
LTU 89
Gero vėjo!