Kelionės

Surf camp Tenerifėje

Kasmet vykstame į sporto stovyklas Tenerifėje ir postiname nemažai vaizdinės medžiagos. Iš vaizdų atrodo, kad pramogaujame ir atostogaujame. Dvi – trys – keturios treniruotės burlente ir irklente per dieną ir yra poilsis. Kitas laikas skirtas valgymui, miegui, važiavimui į spotus, parkingo vietų medžioklei. Deginimuisi ir atsipalaidavimui gultuose prie baseino laiko jau dešimt metų nepavyksta rasti.

Kokias vertes gauname Tenerifėje?
Tai vasara, bangos arba vėjas, maistas, akmeninis dugnas, kitokios reklamos žiūrėjimas per vietinę TV.

Vasara
Idealus klimatas. Gauni sočiai neypač agresyvios saulės, oras ir vanduo 22-24 laipsniai. Jau kitą dieną po atvykimo pastebi, kad sąnario ryte neskauda, niekas nebraška, nieko neniežti, nešnarpšti, nekrenkšti, neburbuliuoji, nebezdi ir neimi į galvą. Tiesiog stebuklingai nuo visko išgyji.

Bangos arba vėjas
Derinys suteikia absoliučią ramybę. Jei nebus vėjo burlentei, būtinai bus banga banglentei arba irklentei. Dažniausiai gyvename vėjingame salos krašte – El Medano, o surfinti važinėjame už 20km į Las Americas arba po visą salą. Šie važinėjimai leidžia pažinti salą. Ji fantastiška. Bangų yra todėl, kad jos ateina nuo prie Grenlandijos siaučiančių uraganų, o vėjo yra, nes sala yra prekybos vėjų zonoje ir dar tunelyje tarp dviejų salų. Prekybos vėjas tai toks vėjas, kuris visus metus pučia nuo Afrikos į Ameriką. Jis nupūtė Kolumbą į Ameriką. Šiauriau Madeiros vėjas grįžta į Europą.
Kalbant apie bangas omenyje turiu stiklines bangas be vėjo ir chopo.

Vėjas.

Vėjas ir vėjinės bangos burlentei El Medano panašios į Baltijos tik statesnės. Vandenyno siūba banglentei arba irklentei ateina iš šiaurės į kitą salos pusę.

Maistas
Gaminamės patys. Ties posūkiu į Medaną yra ūkininkų turgus. Ten šeštadieniais užsiperkame didelį maišą daržovių, kartais tuno. Tinklinėse parduotuvėse parduodama puiki žuvis, kurią išdarinėja prie jūsų akių. Vynus galima rinktis tokius kurių yra Lietuvoje, tik čia jų gerokai daugiau. Ir labai verta paragauti vietinių. Anksčiau jie nestebino, o paskutiniu metu labai patiko. Žodžiu valgome viską šviežią, pasikrauname vitaminų.

Akmeninis dugnas
Tai peilis tautiečio lūkesčiams. Sumokėjus už bilietą ir pragyvenimą gauti ne balto smėliuko pliažą yra nepakeliama ir atostogos nepavyksta. Buriuojant ir surfinant akmeninis dugnas yra tas deimantas, kuris formuoja tikslias, tiksinčias kaip laikrodukas bangas. Bangas formuojantis dugnas mums yra kaip Ralph Lauren Polo marškinėliai ir Gucci akiniai nuo saulės žmogui. Gamta tiek stengėsi, spjaudė lavą, kad banglentininkams suformuotų tokius puikias darinius. Imkite. Geriau nerasite.
Akmeninis dugnas įpratina ieškoti stačių bangų, radikalių užkirtimų banglente ir burlente. Išmoko netempti gumos čiuožiant bangos veidu.

Kitokios reklamos žiūrėjimas per TV
Tai visiška terapija nesuprantant kalbos. Vietoj nukainuotos bulvės ir silkės per TV eina kvepalų klipai. Daugiau emocijos, mažiau kainų ir buities. Tai atpalaiduoja. Lietuvoje žiniasklaidoje perlenkta su kiekvieno š dramatizavimu, pastoviu skriaudos visų visiems eskalavimu ir politikų įpročiu kalbėti vien loginėmis klaidomis.

Važiuojame į Tenerifę bangų arba vėjo. Tai šimtaprocentinė kombinacija. Norint kažko vieno treniruočių grafikas gali būti ne toks įtemptas.

Važiuojame į Tenerifę bangų arba vėjo. Tai šimtaprocentinė kombinacija. Turistiniai reikalai nepataisomai sugadina kelionę, jei atliekami pučiant vėjui arba pumpuojant bangoms.

Pirmi kartai saloje yra gana sudėtingi dėl iš Baltijos atsivežto supratimo ir akmenų. Bangos vyksta pagal potvynių grafiką. Nuvažiavus bet kada ir bet kur dažnai tenka nusivilti. Ilgesnis įdirbis atsiperka. Iki milžiniškų bangų dar nenusigavome, bet jau matėme ir pastovėjome ant kranto joms slenkant. Lygiai taip pat stovėjome ant kranto ir netikėjome, kad pavyks ką nors padaryti draugiškiausiuose spotuose. Viskas čia idealu.